.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خودرو سازي در مازندران در دستور كار وزارت صنايع

معاون پشتيباني وزارت صنايع و معادن با اشاره به اينكه تمام مصوبات دولت در استان لازم اجرا است، گفت: ساخت كارخانه خودروسازي در دستور كار ويژه وزرات صنايع و معادن قرار دارد.

به گزارش فارس ، حسن شيخ‌نيا بعدازظهر امروز در حاشيه تجليل از نخبگان صنعت و معدن مازندران در جمع خبرنگاران افزود: ساخت كارخانه خودرو سازي از مصوبات خوب دولت در استان مازندران بوده است و اين مسئله با دستور ويژه وزير صنايع و معادن پيگيري مي‌شود.
وي با اشاره به تأكيد شخص وزير صنايع و معادن براي راه‌اندازي كارخانه خودرو سازي در استان مازندران تصريح كرد: ساخت اين واحد توليدي اشتغال‌زا از دستور كار وزارت صنايع و معادن خارج نشده است.
شيخ‌نيا در بخش ديگري از سخنانش با يادآوري اين نكته كه اثرات تحريم در سرمايه‌گذاري صنعتي و معدني كشور شكسته شده است، اظهار داشت: كشورمان در اين بخش به دنبال توليداتي است كه با بازار بين‌المللي به رقابت بپردازد.
وي‌ با اشاره به مشكل كمبود نقدينگي و افزايش سرمايه در گردش براي تعدادي از صنعتگران كشور تأكيد كرد: به منظور جبران كمبود نقدينگي، منابع موجود خانواده صنعت و معدن كشور كه داراي ارزش افزوده بيشتري هستند به سمت بانك صنعت و معدن هدايت مي‌شوند تا در قالب تسهيلات به واحدهاي مشكل دار تزريق شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.